(32) 43 50 829
info@pro-arte.pl

Viessmann uruchamia całodobową infolinię techniczną

Viessmann uruchamia całodobową infolinię techniczną

opublikowano: 2007-10-30


Zaprojektowanie i wyprodukowanie najwyższej jakości urządzenia to bardzo złożonyi długotrwały proces. Jednak największe wyzwanie dla liczącego się producenta zaczyna się tuż po sprzedaży i dostarczeniu kotła do klienta. Mogło by się wydawać, że głównym wyzwaniem producentów powinno być przekonanie klientów, że produkt przez nich oferowany jest najlepszy na rynku. Jednak jest to ogromne uproszczenie. Najwyższej jakości technika grzewcza firmowana pomarańczowym logiem Viessmann jest wartością samą w sobie. To co najistotniejsze to uświadomienie klientom tego co otrzymują decydując się na zakup produktu tej marki, niejako \\"w pakiecie\\" z urządzeniem.

Współczesne urządzenia grzewcze są tak samo złożone i zaawansowane technicznie jak nowoczesne samochody. Dlatego równie ważne w przypadku obydwu tych grup produktów jest regularne ich serwisowanie i dokonywanie okresowych przeglądów technicznych. W dobie coraz większej mobilności polskiego społeczeństwa oraz nasilającego się syndromu \\"braku czasu\\", tradycyjny serwis i obsługa klienta muszą nadążyć za tymi zmianami i odpowiedzieć na rzeczywiste zapotrzebowanie rynku.

Nowa usługa serwisowa Viessmann, firma będąca liderem nowych technologii w swojej branży, od września wprowadziła kolejne innowacyjne rozwiązania. Wśród nich jest między innymi nowa usługa serwisowa, która dla klientów i instalatorów będzie dodatkowym kanałem komunikacyjnym. Jest to całodobowa infolinia techniczna wraz z 24 godzinnym serwisem. Stanowi ją ogólnopolski telefon informacyjny: 801 081 999 oraz numer dla osób posługujących się telefonami GSM: 032 222 0 370. W trybie 24-godzinnym, przez cały rok, niezależnie od dni wolnych i świąt na pytania związane z produktami firmy Viessmann czeka grupa kompetentnych konsultantów mogących udzielić porady, bądź zdalnie zdiagnozować problem.

Głównym zadaniem infolinii jest bezpłatna pomoc techniczno - serwisowa skierowana bezpośrednio do użytkowników urządzeń firmy Viessmann oraz pomoc serwisowa dla montażystów i instalatorów. W przypadku, gdy w wyniku przeprowadzonych konsultacji stwierdzona zostanie konieczność bezpośredniej pomocy na miejscu zabudowy urządzenia, pracownicy infolinii organizują dojazd najbliższego serwisanta zaopatrzonego niezbędny do naprawy sprzęt oraz komplet części zamiennych.

Dodatkowo w najbliższej przyszłości firma Viessmann uruchomi dla użytkowników urządzeń grzewczych specjalny program Assistance, którego głównym założeniem jest możliwość przedłużenia corocznie gwarancji do momentu gdy urządzenie osiągnie czas pełnej amortyzacji a realizacja napraw i przeglądów w powyższym programie będzie realizowana w okresie 24 godzin od zgłoszenia. Viessmann Sp. z o.o., ul. Karkonoska 65, 53-015 Wrocław, tel. (071) 360 71 00, fax: (071) 360 71 01,http://www.viessmann.pl Pegasus Public Relations http://www.pegasus.com.pl

Przeczytaj także:

Pelet - tanio i ekologicznie
Nowa strona - Ferroli Poland
Kiedy grzejnik mówi nie



Aktualności archiwum


Google+
facebook
twój schowek jest pusty 
schowek (0)