(32) 43 50 829
info@pro-arte.pl

Srebrny Laur Klienta 2007 dla aluplast

Srebrny Laur Klienta 2007 dla aluplast

opublikowano: 2007-07-18

Już po raz trzeci Grupa Media Partner przeprowadziła badania wśród klientów indywidualnych, które pozwoliły wyłonić najpopularniejsze produkty i usługi na krajowym rynku.

W kategorii „Okna i profile okienne z PVC” godłem srebrny „LAUR KLIENTA 2007” zdobywając uznanie klientów, wyróżniona została marka aluplast. To, do kogo powędrował tytuł rozstrzygnięto w oparciu o badania popularności produktów i usług na polskim rynku. Były to opinie konsumentów zweryfikowane ankietami. Badania miały na celu określenie poziomu powszechnej rozszerzalności popularności produktów i usług. Otrzymane wyróżnienie jest dla nas niezwykle cenne z dwóch powodów – mówi Marcin Szewczuk, specjalista ds. marketingu w firmie aluplast. Po pierwsze jest to „niekomercyjny” projekt, w którym o przyznanych tytułach decydują wyłącznie opinie konsumentów, na temat najbardziej znanych i najczęściej wybieranych marek. Po drugie potwierdza to, że oferowane przez nas produkty znajdują uznanie klientów i dobrze odpowiadają ich potrzebom, co znajduje również odzwierciedlenie w utrzymywanej przez naszą firmę od kilku lat pozycji lidera wśród producentów systemów okiennych z PVC. Nie byłoby to oczywiście możliwie bez grupy ponad 200 producentów okien w całej Polsce oraz kilku tysięcy punktów handlowych oferujących okna w systemach aluplast, którym chciałbym przy tej okazji bardzo podziękować. aluplast – marka znana i ceniona przez klientów

Niezwykle dużą popularność marki aluplast wśród klientów indywidualnych potwierdzają również wyniki badania przeprowadzonego przez ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku wśród właścicieli domów jednorodzinnych, budujących domy w latach 2004-2006. W badaniu dotyczącym spontanicznej znajomości marek producentów okien jedną z najczęściej wymienianych marek był właśnie aluplast, osiągnął najwyższy wynik wśród firm systemowych nieznacznie ustępując tylko dwóm markom producentów okien. Jednocześnie, co najmniej 3 ankietowanych osób zadeklarowało, że w przypadku ponownego zakupu okien wybrałoby również markę aluplast. W przeprowadzonym natomiast w lutym 2007 r. przez miesięcznik „Budujemy Dom” wśród członków Klubu Budujących Dom (2012 osób) badaniu znajomości producentów profili okiennych, markę aluplast wskazało 64,2 % badanych.

Otrzymane w ostatnim czasie wyróżnienia są efektem systematycznie realizowanej przez aluplast strategii, skrótowo zamkniętej w haśle: Systemowa Strategia Sukcesu. To wynikająca bezpośrednio z filozofii firmy formuła zawiera kluczowe dla rozwoju elementy tzn. konsekwentną i opartą na partnerstwie oraz innowacyjności współpracę, która jest gwarancją sukcesu firmy aluplast i jej partnerów. Kompleksowe rozwiązania systemowe aluplast dają firmom możliwość osiągnięcia sukcesu poprzez oferowanie produktów pozwalających na zaspokojenie potrzeb różnych grup odbiorców. I to właśnie innowacyjne rozwiązania, uwzględniające indywidualne potrzeby klientów są podstawą sukcesów firmy aluplast. Polityka i oferta firmy Aluplast znajduje zresztą nie tylko uznanie w oczach klientów zakupujących okna w systemach aluplast. Również branża wysoko ocenia działalność firmy, czego przejawem było wyróżnienie Wielkiej Kapituły Branżowej w konkursie Kryształowy Profil 2006 organizowanym przez portal branżowy OKNONET.PL za skok w rozwoju i odwagę w działaniu, w kategorii Dostawcy dla producenta stolarki.
Aluplast Sp. z o.o., ul. Gołężycka 25 A, 61 - 357 Poznań, tel. (061) 654 34 00, fax. (061) 654 34 99 www.aluplast.com.pl

Przeczytaj także:




Aktualności archiwum


Google+
facebook
twój schowek jest pusty 
schowek (0)